SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA
PRÓBY PODESZWOWE
MATY DEZYNFEKCYJNE
PAPIER DLA PISKLĄT
SKLEPY ONLINE
WSPÓŁPRACA - USŁUGI
ZAPRASZAMY NA NASZE STRONY
MATY DEZYNFEKCYJNE - OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
Zasady i warunki gwarancji i reklamacji mat dezynfekcyjnych
Gwarancji udziela się na okres trzech miesięcy licząc od dnia zakupu towaru.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie
nie dłuższym niż 21 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia mat dezynfekcyjnych do reklamacji.
Naprawa w ramach gwarancji będzie dokonywana po przedstawieniu pisemnie opisanej wady lub usterki reklamowanej maty dezynfekcyjnej, zawierającej w treści datę zakupu
i kopię faktury lub paragonu.
Zgłaszana do reklamacji mata dezynfekcyjna powinna być dostarczona
do naprawy czysta i sucha, po uprzednim wyjęciu pianki poliuretanowej.
Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących
w sprzedanej rzeczy, wynikłych z winy producenta lub wad materiału.
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa obsługa,
jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem i instrukcją obsługi.
Nie będą przyjmowane do reklamacji maty do nasączania których zastosowano zbyt silne stężenia środków dezynfekcyjnych lub środki
nie mające zastosowania do nasączania mat.
Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta napraw we własnym zakresie.
Klient dostarcza towar do serwisu na własny koszt, chyba, że zostanie ustalone inaczej z producentem.
W przypadku nieuzasadnionego roszczenia w zakresie naprawy gwarancyjnej, koszty przesłania towaru do i z serwisu ponosi Klient.
Serwis ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku: stwierdzenia sprzeczności pomiędzy danymi wynikającymi
z dokumentów, dokonania napraw we własnym zakresie, zmian zastosowania mat
i niedostosowania się do instrukcji obsługi.